diumenge, 2 d’abril del 2017

Poc a poc i malgrat la plujaaaaa,cosetes noves van arribant.........


Foulards de cotó i modal..brodats o no !! com volgueu !
 

 Les joies de L'Anna Iturri, imprescindibles a la botiga



Bosses de Obarcelona en ecopells i motxilles de lona
 
 I no parem, ara ja, a per totes !!!

***************
 
Cardedeu vol ser poble de comerç de proximitat i qualitat....hi pensareu ?
Els comerços de tots els pobles estan en perill d'extinció,ningú en parla en el dia a dia,però és una realitat que espanta, o ens ajudem entre tots o això s'acaba i la tristesa en els seus carrers serà tan evident com tard!
i...aquí ho deixo...fins aviat !!!!

1 comentari:

  1. Hola. Me gustan mucho tus publicaciones en Instagram y hoy he visitado tu blog.
    Se nota que te curras mucho tu comercio y que sientes amor por tu trabajo.
    Yo tambien tengo un pequeño comercio en Zaragoza. Este año cumple 20.
    Estás en Cardedeu, creo, o cerca del puerto en Barcelona? Espero poder visitar tu tienda en algún viaje. Suerte y me alegro de haberte encontrado.

    ResponElimina